PDA

Volledige versie bekijken : bestand meesturen met formuliergegevens

Sooterd
%Europe/Berlin %575 %2006, 13:49
Ik gebruik onderstaande code om een formulier te verzenden. Nu wil ik graag ook een bestand meesturen en deze middels php via $_FILES afhandelen. Ik weet alleen niet waar te beginnen. Ik weet dat ik gebruik moet maken van een FileReference, maar daar houdt het voor mij op! Wie kan mij de goede richting opsturen?

import mx.xpath.XPathAPI;

var cadd_xml:XML = new XML();
cadd_xml.ignoreWhite = true;
cadd_xml.onLoad = function(success:Boolean)
{

if (success)
{
// terug naar menu
}
else
{
_level3.test.text("error loading XML");
}
};
var send_lv:LoadVars = new LoadVars();
send_lv.action = 'save_object';
send_lv.type = '';
send_lv.identifier = _level0.MySession.identifier;
send_lv.name = _level2.holder_bewerken.c_name.text;
send_lv.city = _level2.holder_bewerken.c_city.text;
send_lv.emailaddress = _level2.holder_bewerken.c_email.text;
send_lv.description = _level2.holder_bewerken.c_description.text;
send_lv.accountid = _level0.MyAccount.accountid;
send_lv.sendAndLoad(_level0.domain+"index.php", cadd_xml, "POST");

Macs
%Europe/Berlin %579 %2006, 13:54
Lees over FileReference in Help (F1) en je zal ontdekken dat het een stukje cake is.......
Als je andere waarden wilt mee sturen met Filreference moet je ze in de querystring plaatsen (in de URL achter een ?).....

Sooterd
%Europe/Berlin %582 %2006, 13:58
Maar dan heb ik probleem als ik daar een omschrijving aan toe wil voegen! Aantal bytes in GET zijn in principe beperkt. Het is dus niet mogelijk mijn bestaande situatie uit te breiden en indien er een bestand wordt meegestuurd deze in de header te proppen. Een POST action is namelijk voor mn onderliggende code van belang. Die is generiek opgezet en anders moet daar een gekke oplossing voor worden gemaakt!

Macs
%Europe/Berlin %583 %2006, 14:00
dan moet je het dus in 2 stappen doen: stuur met filereference je bestand en als dat gebeurd is je gegevens

Sooterd
%Europe/Berlin %585 %2006, 14:02
Dan hou ik als nog twee requests naar mn server vanuit mn flash file. Maar blijkbaar heb ik geen andere optie. Klopt dat?

Dan moet ik wat moois gaan verzinnen om op die server deze twee requests als één te behandelen. :)

Macs
%Europe/Berlin %589 %2006, 14:08
Voor zover ik weet is dat de enige optie :) succes

Sooterd
%Europe/Berlin %594 %2006, 14:15
Bedankt voor het uitsluiten van de verschillende mogelijkheden :)

Macs
%Europe/Berlin %598 %2006, 14:21
graag gedaan ;)