Volledige versie bekijken : helup virus of adware
disasp
%Europe/Berlin %081 %2006, 01:57
heej mensen ik zit met een probleem ik krijg steeds nederlandse popups ik weet niet hoe het komt ook doet zinds datik die popups krijg mijn taakbeheer het niet meer hebben meer mensen hier last van ik heb het echt nog nooit gehad ik weet niet hoe het komt HEEEELUP!:(
mech7
%Europe/Berlin %094 %2006, 02:16
alweer zon thread.. pffff kennen we geen sticky maken ofzo :)
w00
%Europe/Berlin %324 %2006, 07:47
lees die andere topic eens, misschien heb je wat aan die ideeen daar.
Heb je al anti spyware geinstalled enzo? Je zou dat eerst kunnen proberen. En installeer een virus scanner zoals AVG ofzi iets.
disasp
%Europe/Berlin %460 %2006, 11:03
ik heb norton antivirus en ik wordt er nu helemaal gek van waarom is avg zo goed dan ??? ik wordt gewoon gek van die popups en ik heb een goede popupblocker maar die merkt niks
Tenshu
%Europe/Berlin %472 %2006, 11:20
Ga dan niet meer naar die site. :)
Terror-web
%Europe/Berlin %480 %2006, 11:31
www.hitmanpro.nl
Heeft mij altijd erg veel geholpen. Dit programma maakt gebruik van meerdere anti-spyware programma's in omloop (denk aan ad-aware, search and destroy, spy sweeper, enz.) en stuurt zelf automatisch alles aan.
Wat ik je wel aan kan raden is een back-up maken van al je bestanden. Komt er een dag dat je computer door alle spyware slecht toegankelijk is/crasht, ben je niet alles kwijt *aaaah*!
disasp
%Europe/Berlin %572 %2006, 13:43
het probleem is juist dat ik helemaal niet op een website zit
ze komen gewoon :( heeft niemand hier nou ook last van ? als ik zit te msnnen of te flashen of whatever dan komen die dingen gewoon tevoorschijn dat is juist het probleem als het gewone popups zijn had ik gewoon de popupblocker wat strenger gezet.
disasp
%Europe/Berlin %612 %2006, 14:41
ik zag net wel wat vaags staan toen er weer een popup opende pffff grrrrrrrrrr (boos:P) popunder paypopup ik had toen op google gezocht daar vond ik deze ...tutorial :P http://forums.techguy.org/security/442504-popunder-paypopup-com-l2mfix.html gedaan dat werkte wel een beetje ik krijg nu MINDER popups ik denk dat op dit topic een slot kan bedankt mensen!
Tenshu
%Europe/Berlin %630 %2006, 15:08
Als je nu is die andere topic had gelezen dan was je tot het zelfde programma gekomen. ;)
disasp
%Europe/Berlin %632 %2006, 15:10
welke ANDERE topic dan ??? je hebt niks gepost :P ofwel maar het is opgelost maakt niks meer uit maar ik heb die andere gewoon niet gezien man
Tenshu
%Europe/Berlin %634 %2006, 15:13
Deze topic http://www.flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=11210
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.