PDA

Volledige versie bekijken : browservenster in flashmovie

seaspy
%Europe/Berlin %938 %2006, 22:31
graag had ik binnen een flash movie een frame gemaakt met een venster waarin een url gelezen word

dus eigelijk een broserframe in mijn flash-movie.

hoe moet ik hier aan beginnen of heeft iemand goede turtorials

greetz seaspy

Heedless
%Europe/Berlin %940 %2006, 22:34
Wat wil je precies? Dat er een totale pagina in je flash geladen wordt of dat het lijkt alsof je flash een browser is ofzo?

seaspy
%Europe/Berlin %945 %2006, 22:42
nee

mijn site staat op een server die geen php ondersteunt
van een vriend heb ik een beperkte ruimte gekregen op zijn server die wel php ondersteunt

op mijn site staat een flash-movie met daarin een butten met een link naar die andere site(php deel) dit werkt perfect maar hij opend die link in een nieuw venster
ik zou graag willen dat ie die site opend in een venster op mijn site(dus in mijn flash-movie)
kan dit?

seaspy

seaspy
%Europe/Berlin %946 %2006, 22:43
dus eigenlijk een totale pagina

Heedless
%Europe/Berlin %961 %2006, 23:05
Bedoel je IN je flash of in hetzelfde browser venster als waar je flash staat? -> getURL("http://www.deplaats.nl/depagina.php",_self);//self laat hem openen in hetzelfde venster

seaspy
%Europe/Berlin %963 %2006, 23:06
in mijn flashmovie

dus een kader in mijn movie

Heedless
%Europe/Berlin %968 %2006, 23:14
Ik begrijp niet wat je bedoelt.
Je wil een PHP pagina in je flash laten zien, op je stage?

Da kan nie *-)

Je kan hooguit variabelen uit die PHP in je flash laden.

seaspy
%Europe/Berlin %978 %2006, 23:28
ja en neen

seaspy
%Europe/Berlin %981 %2006, 23:32
ik dacht eerder aan een kader waarin een url geladen word
dus op de stage maak ik een kader waarin hij de url moet lezen.dus eigenlijk een brouwservenster maken

op veel html site's met frames , als je op een link klikt blijft het menu staan, en open de link in een frame in die site, kun je da niet met flash bekomen?

Heedless
%Europe/Berlin %984 %2006, 23:37
Je kan niet een pagina in flash laden. Hooguit de tekst bijvoorbeeld maar niet echt de pagina zoals deze pagina hier bijvoorbeeld te zien is.
Of je moet zoals je zelf zegt met frames gaan werken. Dan heb je bijv in het ene frame je flash menu en in het andere je tekst.

seaspy
%Europe/Berlin %990 %2006, 23:45
ok bedankt voor de moeite