PDA

Volledige versie bekijken : Webshop in aanbouw, graag jullie mening .... !!!

f.lecluse
%Europe/Berlin %871 %2005, 21:55
Kijk kijk, ik ben met een shopje bezig, voor vijverspul.
Laat een horen of hij ook een beetje logisch in elkaar zit
Ga op de homepage naar webwinkel en zie de rest verschijnen
De rode pijl wijst de produktcategorieën aan, dus klik daar ook ff....het is een combobox.
klikkerdeklik (http://www.aquatrade-international.com/aquavaria)

gr. Fr@nsel

ath92
%Europe/Berlin %351 %2005, 09:26
ik vind hem zelfs heel goed in elkaar steken, alleen een paar minpuntjes :
de home button is soms niet zo goed te vinden, die zit daar dan ergens half onder hoofd van het mannetje, en verder kwaakt de kikker te snel. verder nice.

dave rutten
%Europe/Berlin %415 %2005, 10:58
leuk ziet er goed maar ik heb nog een vraag weet iemand nog een paar mooie site om zoon dinge te leeren maken in flash mx mail het dan naar daverossi@home.nl

g3cko!
%Europe/Berlin %961 %2005, 00:05
technisch zit het goed in elkaar proficiat.
alleen ik ben het niet met de gekozen techniek (flash) eens.
uiteindelijk gaat het om het verkopen van de artikelen
je moet nu 1x klikken om het plaatje van het product te bekijken.
mits je de juiste balans tussen flash en ontwerp kunt vinden
dan kan dit wel slagen, dit is mijn persoonlijk mening. :)

latino
%Europe/Berlin %350 %2005, 09:25
ik vind hem ook wel mooi...vooral omdat er nu nog gratis (voor veel producten) gewinkeld kan worden :)

nrameckers
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
Ik vind hem niet zo mooi. Qua grafisch ontwerp scoort het naar mijn inziens niet echt hoog. De foto's zijn ook van niet van goede kwaliteit.
Waar je ook op moet letten is bijvoorbeeld zo'n 'enter' knop.
Daar heb je de tekst ook als Hit veld. Dat is behoorlijk vervelend.
Technisch werkt het allemaal prima. Nu nog iets aan het grafische misschien?

BlackAdder
%Europe/Berlin %901 %2005, 22:37
Is de rechterfoto ingescand?? :D Zit verder wel goed in elkaar, overzichtelijk.

Maar zorg dat de tinten van verschillende foto's goed bij elkaar passen. Het contrast tussen de twee foto's van de tuin en de waterval is duidelijk té groot. Daarnaast is het logo wellicht te groot in vergelijking met de knoppen.
Ook lijkt de knop 'voorwaarden' een beetje klem te staan in vergelijking met de andere knoppen, geef deze iets meer ruimte.
Verder lijkt die pomp of filter, weet niet wat het is, een beetje uit verhouding met de andere plaatjes rechtsonderin.

Vat het op als positieve kritiek :cool: en ga zo door

(P.S. Wat gebeurt er wanneer je het verloop in de lucht naar dezelfde kleur blauw van het menu laat lopen of de kleur van het goude randje van in logo?)

Groet

chrisdg
%Europe/Berlin %905 %2005, 22:44
Ik moet wel erg lang wachten voordat de homepagina geladen is. Ik ben zelf een voorstander van een basis in html en verfraaien met Flash.. Uiteindelijk ziet het er wel fraai uit. Wanneer je nog tips nodig hebt betreft optimalisatie van de navigatie etc. kun je mij bereiken via de volgende website: www.webtrends7.nl