PDA

Volledige versie bekijken : Re: Online game maken¿

lotte_weerts
%Europe/Berlin %779 %2006, 18:42
Afgesplitst van dit topic (http://flashfocus.nl/forum/showthread.php?t=4069)

Ik wil ook graag een online wereld maken. :D Maar dan hoeft het niet 3d te zijn. Gewoon met flash. (al zal dat wel niet zo "gewoon" gaan) Meer iets als
www.powerbabe.nl

Daar dat spel. Ik wil ook graag zoiets maken. Maar dan voor mijn eigen site. Alleen weet ik niet precies hoe ik dat moet doen. Wie wil mij helpen of weet misschien een leuke site waar staat hoe je een online wereld met flash moet maken.

PS. ik ben nog niet zo heel erg oud (12) en kan dus nog niet super engels. :S Een beetje wel maar aan engelse site's zal ik niet zo super veel hebben. dan moet ik meteen door naar de vertaal machine en die is ook niet altijd zo betrouwbaar... (hellas

REREE
%Europe/Berlin %610 %2007, 14:38
sorry maar ik snap nog steeds niet hoe je een game moet maken hoor[QUOTE]

REREE
%Europe/Berlin %611 %2007, 14:40
wie zou het weten om een d3 game te maken is snap er geen snaars van [V] [V] :( :( :( [V] [?] [?] [?]

DoDo
%Europe/Berlin %613 %2007, 14:43
Is het niet een beetje overdreven om te verwachten dat er binnen 2 minuten gereageerd wordt op je bericht?

Nidd
%Europe/Berlin %615 %2007, 14:46
Beste,

1: Dit topic is op vier dagen en een paar uur na een jaar oud.
2: Een 3D game maken is niet 1, 2, 3 gebeurd. Dat komt verschikkelijk veel kennis en nog veel meer bij kijken.
Beetje vreemde posts..

Niels.

emplord
%Europe/Berlin %747 %2007, 18:56
ik wil ook graag een online game maarde nieuwe versie van flash(niet dat er een nieuwe is ,de nieuwste versie)te installeren.maar het lukt niet :( heel irietand.

emplord
%Europe/Berlin %748 %2007, 18:58
ik probeerde gisteren flash mx te installeren maar het lukte niet:(:(:(:(:(:(:(

BernardV
%Europe/Berlin %754 %2007, 19:06
Met alle respect, leer eerst omgaan met programma's voordat je Überhaupt begint met het denken aan een game maken. Een game maken is heel veel moeilijker dan je denkt.
Zodra je met concrete problemen komt, is er ook goed antwoord te geven. Voor het installeren van Flash kun je altijd terecht bij Adobe, die hebben best goede ondersteuning voor klanten ;)

Jan
%Europe/Berlin %754 %2007, 19:06
Beste,

1: Dit topic is op vier dagen en een paar uur na een jaar oud.

Was! :D :O

Jongens en meisjes, probeer toch iets simpel om mee te beginnen. De interactiviteit die de meeste games nodig hebben zal jullie beginner hoofdjes (en het mijne ook) waarschijnlijk VER te boven gaan. En wat een Nederlands! "irietand" :O P) :X
Jan