Volledige versie bekijken : Locografix
vector monkey
%Europe/Berlin %710 %2006, 17:03
Eindelijk is het dan zo ver. Ik heb me vaak moeten inhouden jullie een preview te laten zien van de nieuwe locografix website. maar hij is klaar hoor ! mochten jullie nog bugs of andere rare dingen tegen komen dan hoor ik dat natuurlijk graag.
Locografix (http://www.locografix.com)
have fun ! :)
Pointer
%Europe/Berlin %722 %2006, 17:20
Netjes, alleen vind ik newsslider een beetje storend, hij is niet optimaal qua smooth-heid.
Verder een leuk gevulde portfolio.
Greetz://
W-design
%Europe/Berlin %728 %2006, 17:29
Knap werk.
Heb je alle plaatjes als vector tekening bewerkt (zoals je laatste post met B. Maasland)
MA2R
%Europe/Berlin %787 %2006, 18:53
so echt heel anders dan de site hiervoor maar wel 10x keer beter!!
heb een vraag voor je:
Ik zal volgend jaar stage moeten lopen zit nu namelijk in het 2de jaar van het sintlucas, nemen jullie al stagieres aan of nog niet?
grts
Mitch
%Europe/Berlin %820 %2006, 19:42
Yo, je wist al dat ik uhm vet vond. Maar echt coole site is het geworden, puur op portfolio gericht en informatie en toch strak :)
Nu bijhouden die portfolio!
WurmQ
%Europe/Berlin %402 %2006, 09:39
He VM nette site hoor!
Ik heb 1 klein minpuntje hij is net iets te groot, waardoor in het linker gedeelte de mail button achter mijn taakbalk valt. Verder toppie, mooie werken ook!
vector monkey
%Europe/Berlin %421 %2006, 10:06
He VM nette site hoor!
Ik heb 1 klein minpuntje hij is net iets te groot, waardoor in het linker gedeelte de mail button achter mijn taakbalk valt. Verder toppie, mooie werken ook!
Ik heb rekening gehouden met een scherm resolutie van 1024 bij 768. Ik denk dat je dan net een google toolbar of weet ik veel wat te veel hebt ingesteld bij je browser. of je startbalk is permanent in beeld ? ook kan het zijn dat je browser knoppen (terug, verder, refresh) op groot formaat staan ingesteld. Ik heb ergens een grens moeten trekken rekening te houden met welke browser mensen gebruiken en hoe groot zij daar alle knoppen instellen. wat je eventueel nog zou kunnen doen is (IE) f11 drukken. daarmee verberg je tijdelijk je browserknoppen.
MA2R: Daar kan ik nu echt nog niks op zeggen. Ik laat je wel weten als ik meer weet.
WurmQ
%Europe/Berlin %452 %2006, 10:52
In Firefox is die inderdaad in orde, in IE zit de adresbalk onder de vorige en volgende knoppen ipv ernaast, dat is het verschil. Nogmaals een mooie site!
damarez
%Europe/Berlin %471 %2006, 11:18
ik vind hem super netjes
mooi werk
echt tof
maar k het zelfde probleem met de email button
en ik heb geen google toolbar en mijn resolutie is 1024/768
vector monkey
%Europe/Berlin %529 %2006, 12:42
ik vind hem super netjes
mooi werk
echt tof
maar k het zelfde probleem met de email button
en ik heb geen google toolbar en mijn resolutie is 1024/768
en je startbalk permanent omhoog ?
hoeveel pixels mis je +/- ? misschien kan ik het nog een klein stukje omhoog zetten.
ik zit alleen een beetje met de info text voor de projecten, daar mag geen regel vanaf. misschien de line spacing toch wat dichter op elkaar.
tnx iig
alexju
%Europe/Berlin %598 %2006, 14:21
De oude site vind ik beter... Deze is niet slecht, maar historiek kan bij mij niet op et scherm en ik kan niet scrollen ;)
$ilver
%Europe/Berlin %634 %2006, 15:14
Ik vind het echt een zwaar relaxte site, heerlijk rustgevend sfeertje.
Het past allemaal perfect bij elkaar, dingen zoals dat klokje bij de metro (begin scherm) vind
ik ook wel leuk gedaan, dat maakt het net eventjes compleet :)
Je portofolio is ook prachtig om doorheen te bladeren! Wat een werk zeg!!
(De info erover is ook goed duidelijk, en leuk, aangegeven!)
Met email knop heb ik geen probleem (1280x1024, firefox)
flor!s
%Europe/Berlin %731 %2006, 17:33
Ik vind 'm ronduit prachtig, heerlijk smooth juist, bewegingen, details, en natuurlijk prachtig werk erop.
Jordy
%Europe/Berlin %731 %2006, 17:33
Zit er nog een CMS achter ? :) (neem aan van wel :) ).
Zou je daar misschien eens een paar screenshots van kunnen maken? Ben 'k wel geintresseerd in :).
Resident
%Europe/Berlin %760 %2006, 18:15
Oh My God, Ik snap niet hoe jullie ook maar beginnen aan zulke sites of zelfs aan de idee's komen, Ik hoop dat ik ooit zo goed als jullie kan worden!!, echt superb.
vector monkey
%Europe/Berlin %795 %2006, 19:05
Zit er nog een CMS achter ? :) (neem aan van wel :) ).
Zou je daar misschien eens een paar screenshots van kunnen maken? Ben 'k wel geintresseerd in :).
De hele site bestaat zoals je misschien wel gezien had uit 2 html-frames. links een voor het flash menu en rechts voor de projecten. En misschien zul je het raar vinden maar er zit geen cms achter. Ik heb wel het flash menu zo gemaakt dat ik daar iig niks meer aan hoef te doen. Als ik een html pagina met jpgtjes upload met de bijbehorende text in een txt bestandje dan word deze vanzelf aan het flashmenu toegevoegd. De swf kijkt gewoon hoeveel projecten er op de server staan. ik zou dus ooit nog wel een systeem kunnen maken waarmee vanzelf html en txt bestanden worden gegenereerd. Iemand trouwens een idee hoe ik zoiets maak? maakt eigenlijk niet veel uit.. een html -pagina maken en een txt bestandje per project uploaden kost niet veel tijd. geen screenshot dus.
o1-jasper
%Europe/Berlin %880 %2006, 21:08
Mooi gedaan, ik vind het alleen soms jammer wanneer er in eht rechtervak helemaal niks staat.. of mis ik dan iets (A)??
trashpuppy
%Europe/Berlin %979 %2006, 23:30
Vetjes :)
(wel een beetje 'been there done that' verhaaltje helaas)
Jammer dat de animaties hier en daar een beetje haperen.
ps. Leuk dat lori en basje bij jullie stage mogen lopen. hopelijk kunnen ze er iets leren ;) .
Cowerd
%Europe/Berlin %998 %2006, 23:58
He bah hij past de grootte van me scherm aan:S
vector monkey
%Europe/Berlin %410 %2006, 09:51
He bah hij past de grootte van me scherm aan:S
de grootte van je scherm?? past hij nu nog wel op je bureau?
nee geintje, dat heb ik gedaan omdat het flashscale effect niet goed in safari werkt. om dus te voorkomen dat sommige mensen met een klein browservenster beginnen en dus de helft van het flashmenu missen zet ik hem eerst op maximale grootte. als dat niet het geval was had ik het inderdaad niet gedaan. Ik hou in de gaten wanneer safari een update heeft zodat bepaalde effecten wel goed werken, en dan haal ik waarschijnlijk die fullscreen eruit.
Cowerd
%Europe/Berlin %532 %2006, 12:46
nee ok want daar heb ik zo'n hekel aan!
vector monkey
%Europe/Berlin %541 %2006, 12:59
nee ok want daar heb ik zo'n hekel aan!
omdat iedereen daar een hekel aan heeft zeker?
Net als dat vrouwen witte sokken niet mooi vinden omdat ze op tv zien dat andere vrouwen dat ook niet mooi vinden.. [:o)]
Cowerd
%Europe/Berlin %554 %2006, 13:18
Nee, omdat mijn scherm altijd fullscreen staat.. en die code maakt mijn scherm dus kleiner
Roxx
%Europe/Berlin %919 %2006, 22:04
so echt heel anders dan de site hiervoor maar wel 10x keer beter!!
heb een vraag voor je:
Ik zal volgend jaar stage moeten lopen zit nu namelijk in het 2de jaar van het sintlucas, nemen jullie al stagieres aan of nog niet?
grts
offtopic:
MRYWYAHAHAHA!!!! :D SINTLUCAS RULES! :P
morge lekker zupe in de bips op het sch0lfeest!! en donderdag weer lekker naar het schoolfeest!! :D, en nog iets: die K*T piano gaat er 'n keer aan! :P herrie ding!
ontopic:
locografix rules indeed, ik kende 'n jonge van sintlucas die daar 2 jaar geleden stage zou gaan lopen maar dat ging niet door want die jonge bleef zitte in de 2e toen ofzo :)
en toen was er nog die mega dikke puppet master site! :) rulerend...
deze is ook zwaar vet ofcourse! thumbs up
Greetings!
vector monkey
%Europe/Berlin %924 %2006, 22:11
offtopic:
MRYWYAHAHAHA!!!! :D SINTLUCAS RULES! :P
morge lekker zupe in de bips op het sch0lfeest!! en donderdag weer lekker naar het schoolfeest!! :D, en nog iets: die K*T piano gaat er 'n keer aan! :P herrie ding!
ontopic:
locografix rules indeed, ik kende 'n jonge van sintlucas die daar 2 jaar geleden stage zou gaan lopen maar dat ging niet door want die jonge bleef zitte in de 2e toen ofzo :)
en toen was er nog die mega dikke puppet master site! :) rulerend...
deze is ook zwaar vet ofcourse! thumbs up
Greetings!
whaha dat klopt dat was Frank J. die zou na mij stage gaan lopen. ik was er nog bij toen hij zn portfolio kwam showen. die dude is toen inderdaad blijven zitten. in de 2e dus.. toen kwam ik in de 4e. hij heeft nog vaak gezegd dat hij het nog een keer zou proberen, maar we hebben hem nooit meer gezien.
tnx voor de goede reacties..
btw: sint lucas roelt niet. maar het hele gebeuren er omheen wel.. de feesten en het hele sfeertje op school en boxtel natuurlijk :)
cheers
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.