PDA

Volledige versie bekijken : THE LOOK - portfolio YD

Bas!
%Europe/Berlin %640 %2005, 16:22
En zo was het op een dag dat 'THE LOOK' (http://www.thelook.nl) werkelijkheid werd...

Dit is dus de portfolio-site van ons (Young Design®) geworden.
Er zitten een aantal 'easter-eggs' in... dus als je goed zoekt... :)

Geen aanpassingen meer mogelijk, echt een 'showding' dus.

Bart
%Europe/Berlin %712 %2005, 18:05
Heej!

Ziet er design technisch mooi uit!

Zou alleen wat doen aan die buttons... Is niet echt duidelijk waar je moet klikken ( vooral bij de homepagina)...

Vind het jammer dat je het pixel font in deze website gebruikt... Past er niet echt bij.

Verder ziet hij er vrolijk uit! Lekkere rustige animaties, mooi vorm gegeven!

object
%Europe/Berlin %827 %2005, 20:52
gewaagd geel!!! maar zeker niet mis!!

WernerL
%Europe/Berlin %831 %2005, 20:57
Het is heel erg onduidelijk waar je moet klikken, maar verder uuh beetje erg geel maar zeker niet slecht. :D

Richard
%Europe/Berlin %933 %2005, 23:23
Vet hoor,

Mij is het direct duidelijk waar ik moet klikken. Maar dat zou toch misschien iets beter kunnen. Die bladen heel zacht laten bewegen misschien?

BDisOKE
%Europe/Berlin %950 %2005, 23:48
Ik weet niet wat het is, maar het doet mij niks.
De dieren zijn leuk getekend, ben ik op de nieuwe artis site gekomen? :D
Wat is het idee hierachter?
Vind verder de navigatie niet echt prettig / duidelijk.
Maar de dieren zijn leuk. :cool:

theFlashWizard
%Europe/Berlin %999 %2005, 00:58
ik ben ook voor een iets duidelijkere rollover bij dat menu..
voorderest.. verbazing wekkend hoeveel moois jij hebt gedaan met alleen maar geel en wit ;)

g3cko!
%Europe/Berlin %011 %2005, 01:16
Leuk en een uitdagende portfolio!

commentaar
De interactie tussen de verschillende schermen is erg onduidelijk.
Hierdoor gaan mensen nadenken op je website en dit is denk ik niet onnodig.

Misschien moet je de buttons animeren of een andere kleur geven?
Of zet er een stukje tekst bij wat je moet doen (dit is inprincipe ook niet goed)

Vooral de 'specificaties' en 'betreft' zorgen voor verwarring..
Misschien is het een idee om die brackets weg te halen.. dan lijken ze
Misschien minder clickable..

Heel misschien kan je de home button boven de headers van elke pagina
zetten (button [terug]).. nu is de home button een beetje diep weggestopt..
veel ruis.. :rolleyes:

Verder mis ik nog een geluidje met dieren op de achtergrond :)

succes!

ath92
%Europe/Berlin %355 %2005, 09:31
hey vette site met alleen geel en wit, die button waren bij mij eigenlijk meteen wel duidelijk, ik hoefde niet al te lang te zoeken, als je gewoon even de sie gaat bekijken was ik er binnen 5 sec. wel uit..... maarja, ik weet natuurlijk niet hoe dat bij anderen is, verder vind ik de site echt nice, hoewel een leuk achtergrondmuziekje naatuurlijk nooit verkeerd is :)

Bas!
%Europe/Berlin %398 %2005, 10:34
Dank u voor de comments iedereen... :)

@Bart
Pixelfont hierbij zou je idd niet één, twee, drie verwachten, ik vind het echter net het 'softe' vanaf halen.

@BD
Het idee achter de website is om iets unieks met de natuur te linken met onze portfolio.
Zoals je hebt gezien hebben we onze creativiteit onderverdeeld in 10 onderwerpen. Zo hebben we bij elk onderwerp iets uit de flora/fauna gevonden. De 'specificaties' zijn een stapje naar elkaar toe.

@g3cko! & T Hutman
Achtergrondmuziekje... tja, ik heb er aan gedacht, maar ben er toch vanaf gestapt. Ik vind over het algemeen dat het erg van de website afleidt.

Verder merk ik dat het heel verschillend is hoe mensen de navigatie 'ervaren'. Ik wacht nog even met een wijziging daarin. Als ik van veel mensen daar commentaar over hoor, ga ik er eens voor zitten om het wat duidelijk te maken. (goed id, Richard trouwens)

Savannah
%Europe/Berlin %521 %2005, 13:31
Hoi

Ik vind hem erg mooi..die kleuren passen er echt bij enzo...de 1e keer moest ik echt even kijken waar ik op moest klikken om verder te gaan maar dat is juist wel geinig..goed geslaagde site hoor!

mech7
%Europe/Berlin %597 %2005, 15:19
ik vind de navigatie ook niet zo handig.. voor de rest is wel ok wel stuk origineler dan de meeste sites :)

erikvanhouten
%Europe/Berlin %601 %2005, 15:25
echt heel mooi, petje af, en typisch flash> voor een "gewone internetter" totaal niet overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Voor consumenten schrikt het juist af denk ik.
Maar ja is dit geen algemeen probleem... er is altijd een spanningsveld tussen technisch hoogstaand/ mooi/ en gebruiksvriendelijk en/of wervend.

Succes Erik

Bas!
%Europe/Berlin %838 %2005, 21:07
echt heel mooi, petje af, en typisch flash> voor een "gewone internetter" totaal niet overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Voor consumenten schrikt het juist af denk ik.
Maar ja is dit geen algemeen probleem... er is altijd een spanningsveld tussen technisch hoogstaand/ mooi/ en gebruiksvriendelijk en/of wervend.

Succes Erik

De doelgroep is ook niet de 'gewone internetter'. Dan hadden we het inderdaad wat simpeler gemaakt. ;)