Volledige versie bekijken : Flash movie haperig???
Zelda
%Europe/Berlin %374 %2006, 08:58
Hallo,
Ik heb niet echt ervaring met Flash, mar het is me gelukt om een movie te maken. Hij is alleen een beetje haperig...
Zie hier (http://www.groepen.nl/cvg/html/appeltern.html)
Wat heb ik fout gedaan?
Alvast bedankt!
Zelda
PredatorNL
%Europe/Berlin %382 %2006, 09:11
Je framerate is niet hoog genoeg. Deze staat waarschijnlijk nog op 12, door deze te verhogen wordt je flashmovie soepeler.
Houd er wel rekening mee dat je timeline werkt frames en niet met tijd.. dus hoe hoger de framerate hoe sneller je movie gaat. Bij langzame animatie met een hogo framerate moet je dus "langzamer" animeren in de timeline
Zelda
%Europe/Berlin %385 %2006, 09:15
Oh, oke... en waar kan ik dat aanpassen? Ja, sorry ik heb echt niet zoveel kaas gegeten van Flash!
Laiverd
%Europe/Berlin %402 %2006, 09:39
Check de handleiding.
Zelda
%Europe/Berlin %414 %2006, 09:56
Jullie zijn mijn handleiding... Vraag ook 1 keer wat. Maar ik heb het al gevonden hoor. PredatorNL bedankt!
Macs
%Europe/Berlin %425 %2006, 10:12
he wel laif doen allebei ;)
PredatorNL
%Europe/Berlin %466 %2006, 11:12
Jullie zijn mijn handleiding... Vraag ook 1 keer wat. Maar ik heb het al gevonden hoor. PredatorNL bedankt!
Geen dank ;)
Maar het aanpassen van de framerate is zo makkelijk dat je dat zelf binnen 5 minuten had kunnen vinden (wat je waarschijnlijk ook gedaan hebt :P) Dus voor de wat simpelere (standaart) dingen is het geen gek idee om ff snel een keer te zoeken in de handleiding (help > F1)
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.