Volledige versie bekijken : Domeincheck in Flash 5
Meri
%Europe/Berlin %564 %2006, 13:33
Hi Allemaal
Ik wil graag een domeincheck in mijn website. Is er iemand die me dit uit kan leggen hoe ik dat kan doen in flash 5, als dat mogelijk is?
Meri
Macs
%Europe/Berlin %738 %2006, 17:43
Je bedoelt dat je wilt checken op welk domein je swf staat?
Da's een servervariabele die je met bijv php of asp moet uitlezen en naar flash kan halen met LoadVars.
Jordy
%Europe/Berlin %748 %2006, 17:58
ik denk dat hij een WHOIS bedoeld? kijken of er een bepaald domein nog beschikbaar is
100% CHRISIS
%Europe/Berlin %827 %2006, 19:52
Ben ik nu ook mee bezig, als het werkt zal ik je het vertellen :)
Maar waar het moet zoeken is met flash via php de check uit voeren en dan
de reactie in flash weer verwerken ...
working on it, trouwens als je al wat gevonden hebt dan hoor ik het graag
Meri
%Europe/Berlin %642 %2006, 15:24
Hoi hoi
Alvast bedankt voor jullie reakties.
Ja Jordy je hebt gelijk. Ik wil mensen op mijn site een domeincheck laten doen. Mijn site is helemaal in flash, geplaatst in een HTML document. Ik zou dus het liefst de domeincheck in de flash zetten. Ik heb zelf nog nooit met PHP gewerkt, dat is mijn volgende doel, maar elke uitleg is welkom. Ik werk naast Flash 5 ook met Dreamweaver MX.
Ik ben nog maar een beginner als ik hier zo eens rondkijk en heb me bewust hier aangemeld omdat ik veel van jullie kan leren volgens mij. :D Dus Chrisis ik zal meer van jou kunnen leren dan jij van mij, maar ik zeg altijd, zeg nooit nooit !! Haha. Dus ik kom regelmatig hier terug om te kijken wat er gepost is. Elke hulp is welkom.
Ik zal me ondertussen PHP bezig houden. Ik heb al enig documentatie hier, maar alle informatie over hoe, wat, waar over PHP is van harte welkom.
Meri :D
theFlashWizard
%Europe/Berlin %706 %2006, 16:56
http://www.flashfocus.nl/forum/showpost.php?p=30903&postcount=3
bedoel je?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.