Volledige versie bekijken : Macromedia oid?
Sapience
%Europe/Berlin %818 %2005, 20:38
Ik heb een vraagje. Macromedia maakt allemaal reclame over rich internet applications.
ze bedoelen webshops, portals en cms'sen maar dan met flash ed.
Met welk programma (eventueel niet-macromedia) kan ik het beste Rich Internet Applications maken, zonder veel moeite? ik heb geen zin eigenlijk om weer helemaal opnieuw zo'n programma te leren, of nwe scripttaal.
gr Fabian
Flashgirl
%Europe/Berlin %824 %2005, 20:47
ik heb geen zin eigenlijk om weer helemaal opnieuw zo'n programma te leren, of nwe scripttaal.
Dan houdt het op :D...
In principe kun je gewoon met Kladblok dynamische sites maken, maar dan zul je bepaalde scripttalen moeten leren. Het kan ook met Dreamweaver, maar dan zul je je toch moeten verdiepen in Dreamweaver. Er zijn heel veel code editors, maar ook dan geldt hetzelfde.
Er is voor jou maar één oplossing: Koop geen duur programma, koop geen dure boeken, maar geef je geld meteen uit aan een goed webdesignbedrijf. Je hoeft dan zelf (bijna) niets meer te doen, en je krijgt precies wat je wilt hebben.
Mocht je geen €€€ hebben, dan zit er niets anders op dan je voor enkele maanden terug te trekken en achter Kladblok plaats te nemen, en je te verdiepen in een paar ServerSide scripttalen. Tsja, je moet er dus toch echt zelf wat voor doen, het gaat niet vanzelf...
Sapience
%Europe/Berlin %859 %2005, 21:37
Volgens de website van macromedia kan dit allemaal heel makkelijk, maar op de een of andere manier vindt ik nergesn een verwijzing met welk programma dit allemaal zo makkelijk kan.
mech7
%Europe/Berlin %867 %2005, 21:49
Dan heb je niet goed genoeg gekeken op macromedia site...
http://macromedia.com/devnet/topics/sample_apps.html?promoid=BIOP
edit* btw als je niks nieuws wilt leren geef het daan maar bij voorbaat op ;)
WernerL
%Europe/Berlin %829 %2005, 20:54
Een goed cms komt idd niet uit de lucht vallen. :)
Maar als je eenmaal met php bezig bent dan leer je snel (ik wel iig.) maar je moet het wel leuk vinden om te doen. ;)
g3cko!
%Europe/Berlin %018 %2005, 01:26
er is ook software die je leert om een webshopje in elkaar te zetten..
dit doen ze dan doormiddel van templates, heel simpel denk ik..
het leuke aan programmeren is het uitzoeken, althans dat vind ik.
probeer eens een aantal tuturials te doen.. mss ga je het wel leuk vinden ;)
oplossing:
je kunt een offerte bij een internetbureau aanvragen? :D
TheDutch
%Europe/Berlin %766 %2005, 19:24
Met welk programma (eventueel niet-macromedia) kan ik het beste Rich Internet Applications maken
Outlook en een telebankier programma :).
Dauntless
%Europe/Berlin %769 %2005, 19:27
Flex is daar ook goed voor (wel macromedia), maar ik ga 100% akkoort met FlashGirl.
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.