PDA

Volledige versie bekijken : Flashmovie over html-buttons heen

soulcreeper
%Europe/Berlin %650 %2006, 15:37
ik heb op een website (http://www.kdc.nu/nieuw) van mn werk een flashmovie over een html pagina gezet met een div. deze flashmovie heb ik ook de param wmode="transparant" meegegeven zodat wanneer hij verkleint de inhoud van de html pagina nog laat zien. maar nu is het probleem dat onder die div en flashmovie (met transparante achtergrond) ook nog buttons zitten welke aanklikbaar moeten zijn.
Hoe kan ik deze buttons alsnog aanklikbaar maken?

website (http://www.kdc.nu/nieuw)

soulcreeper
%Europe/Berlin %405 %2006, 09:43
weet werkelijk niemand hier dan een antwoord op deze vraag? :?

mknol
%Europe/Berlin %406 %2006, 09:45
weet werkelijk niemand hier dan een antwoord op deze vraag? :?
Ik heb het bekeken en zou niet weten hoe je het kan oplossen. Misschien moet je de tekst erop zetten ipv eronder. Of doe die animatie gewoon niet over je tekst heen. Het is koel, maar niet functioneel nodig.

ps. #8. Het "Bumpen" van topics is niet toegestaan. En men is niet verplicht te antwoorden.

theflush2
%Europe/Berlin %693 %2006, 16:38
De buttons zijn nog wel aanklikbaar in internet explorer (dus 90% van de bezoekers ondervindt geen probleem). Het werkt alleen niet in firefox, dit probleem is ook niet op te lossen volgens mij. Ik heb ooit met hetzelfde gezeten en ik heb daar nooit een oplossing voor kunnen vinden.

soulcreeper
%Europe/Berlin %387 %2006, 09:18
ps. #8. Het "Bumpen" van topics is niet toegestaan. En men is niet verplicht te antwoorden.
misschien niet nee, maar het zou wel fijn zijn áls ze zouden antwoorden. waar is het forum anders voor? ;)

verder denk ik dan dat ik gewoon een onzichtbare button in het flashfilmpje zelf moet plakken zodat die links er alsnog wel zijn. dan heb je wel geen mouseover voor de buttons die onder het flashmovie liggen, maar ze zijn nog wel aan te klikken.
trouwens, die mouseover kan er dan alsnog wel zijn, want als ik dan die images (jpg) gewoon in flash importeer en ze hetzelfde opzet als dat ze in html staan, dan hebben ze alsnog wel n mouseover.