Volledige versie bekijken : Online Webcam
Booster
%Europe/Berlin %815 %2005, 20:34
Hallo
Zou het mogelijk zijn om een Webcam in Flash te kunnen plaatsten waar bezoekers van websites mij dan kunnen zien? Heb een tutorial gelezen erover maar versta er niets van:
Tutorial (http://www.astahost.com/info.php/flash-webcam-room_t3142.html)
Misschien kunnen jullie me eens zeggen hoe ik dit moet doen? En wat is een Flash Communication Server 1.5 :confused:
groeten en alvast bedankt Booster :cool:
rida
%Europe/Berlin %824 %2005, 20:46
Heey Booster,
Je moet allereerst Flash Communication Server 1.5 installeren op de server waar het komt te draaien(je moet wel eerst apache (php(-amfi)) installeren. Vervolgens moet je een mapje aanmaken in je webroot map. Vervolgens moet je in dat mapje die handelingen verrichten betreft het componenten gedeelte. Voor het componenten gedeelte heb ik nog de off. pdf van de MM site: PDF-je (http://www.macromedia.com/support/flashcom/applications_components.html)
Ik denk dat deze topic eerder behoord tot de server sided/ com. forum.
Succes!
rida
xpelair
%Europe/Berlin %107 %2006, 03:34
je moet dus inderdaad van je eigen computer een echte webserver maken.
daar heb je die apache voor nodig?
kijk ik heb een webpagina : www.xpelair.org
en daarop wil ik kunnen chatten met video met webcams..
dus ik zo een chatroom gemaakt zoals die tutorials, kan die niet connecten :S
nu ga ik apache en php installeren op mijn eigen lokale systeem, want ik zou niet weten hoe ik anders de flash server op de webserver zou moeten installeren.
Wel heb ik daar eerder alle bestanden en componenten van de flash media server + de tutorials goed gevolgd, maar geen connectie.
Als ik nu van mijn systeem een flash webserver maak, door dus en php en apache en de flash server hierop te installeren, werkt het dan wel?
en weet iemand hoe ik dit omschakel naar de webserver in plaats van mijn lokale systeem?
groetjes ,mark.
voeg me maar toe aan je msn als je wilt:
neomax0r@hotmail.com
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.