Volledige versie bekijken : Werk aanbieden, waarom moet dit?
jigs
%Europe/Berlin %496 %2006, 11:54
Sorry hoor maar ik vind dit niet kunne.
Dit is pure brood roof
Wij als webmasters hebben hier voor gestudeerd en wille onze boterham hier mee verdienen
nu het internet is wereld wijd en mischien een perfecte plaats om werk aanvragen te posten.
Maar als je dan toch zo'n goede website bouwer bent, doe dit dan op je eigen website!
Sites zoals deze zoude dat niet moegen aanbieden.
Daar heb je andere websites voor
Trouwens hebben jullie hier een vergunning voor om mensen dit te laten posten?
kzou dit maar is nakijken vooralleer deze site gesloten word.
behived
%Europe/Berlin %500 %2006, 12:01
??? met het verkeerde been uit bed gestapt???
Neuro
%Europe/Berlin %513 %2006, 12:19
Sorry hoor maar ik vind dit niet kunne.
Dit is pure brood roof
Wij als webmasters hebben hier voor gestudeerd en wille onze boterham hier mee verdienen i
nu het internet is wereld wijd en mischien een perfecte plaats om werk aanvragen te posten.
Maar als je dan toch zo'n goede website bouwer bent, doe dit dan op je eigen website!
Sites zoals deze zoude dat niet moegen aanbieden.
Daar heb je andere websites voor
kzou dit maar is nakijken vooralleer deze site gesloten word.
hoewel ik het niet met je eens ben, is dit mischien een gerechtvaardigd discusiepunt. :)
maar dit hoort dan eerder in de koffie lounche te staan. denk ik?
Er staan hier vooral mensen die pas beginnen en bv een stage plek zoeken. Zij mogen ook een kans krijgen om een portfolio optebouwen.
En potentieele klanten zijn intelligent genoeg om het kaf van het koren te schijden, lijkt mij?
ik denk trouwens niet dat je een vergunning nodig hebt om een werkaanbieding op een site te zetten :P
mech7
%Europe/Berlin %513 %2006, 12:19
Dus mensen die ervoor geleerd hebben (zoals ik) mogen hier niet posten? [:o)] Beetje rare conclusie :#
Sowieso.. elk normaal mens kijkt toch wel even naar het portfolio van wat diegene gemaakt heeft voordat hij wat uitbesteed |)
Laiverd
%Europe/Berlin %546 %2006, 13:06
Wat een crap. Sluit dit topic maar, of verplaatst het naar de koffiehoek.
John
WickedMind
%Europe/Berlin %571 %2006, 13:42
brood roof?
Komop hoor! durf realisitisch te zijn.
Op communities als deze loopt veel talent rond, die er een opleiding voor gevolgd hebben of niet. Zelf heb ik een jaartje Grafisch Lyceum gedaan. Maar het gaat niet om dat papiertje wat je krijgt.
Mensen doen er moeite voor om op een bepaald niveau te komen, als dat niveau zo hoog is dat ze daar klanten meekunnen trekken, denk ik dat ze dat verdiend hebben.
En je zal zelf ook wel weten dat er genoeg mensen zijn, die zoiets liever niet freelance willen doen en gewoon naar een erkend ontwerp bureau stappen. Omdat jij een papiertje hebt, betekent niet dat je een monopolie positie op de markt hebt!
Pimm
%Europe/Berlin %596 %2006, 14:19
kzou dit maar is nakijken vooralleer deze site gesloten word.Sinds wanneer is er een vergunning nodig om mensen hun diensten aan te laten bieden?
Deze categorie staat al op FlashFocus, zo lang als ik me kan herinneren (en dat is lang).
Als jij denkt dat mensen hierdoor opdrachten krijgen terwijl jij als "webmaster" met lege handen blijft staan, post dan ook je portfolio hier (dat is niet verboden voor mensen die gestudeerd hebben hoor).
Ea.Z
%Europe/Berlin %967 %2006, 23:12
Grote zever!
als je gaat verbieden dat mensen zichzelf aanbieden op een forum, dan kun je beter beginnen met al die link-bases waar iedereen zichzelf laat linken als 'webmaster'...
terwijl kun je eveneens direct al die 'illegale' sites (van jonge gasten die websites bouwen een hobby vinden) van het net halen...
(tot hier alles blödsinn)
waarom zou het nie mogen?
het is gezegd: op communities zoals deze zit vaak meer talent,kennis,en gedrevenheid dan in de meeste bedrijven...
hier zit de toekomst... Wil jij toekomst zijn? maak reclame voor jezelf!
bewijs jezelf!
opkomen met portfolio en laat zien dat dit 'illegaal' gedoe jou niets kan maken...
alles andere is zever, en hopeloos geklaag.
Een klant wil de beste... Als een klant mij de beste vindt(zonder dat ik gestudeerd heb (tot nu toe..)) dan komt die klant naar mij.. vind hij jou de beste, komt hij naar jou...
zo gaat het.. dag in dag uit....
het enig wat verschil maakt is niet dat papier waar opstaat dat jij 3 jaar gestudeerd hebt, maar de prijs / kwaliteit die je kan leveren, en dat is vaak iets wat gediplomeerden vergeten...
Slotje... or move the topic...
EDIT:// thx for the moving:)
Roenes
%Europe/Berlin %976 %2006, 23:25
Topic maar even verplaatst naar AV :)
ninetynine
%Europe/Berlin %983 %2006, 23:35
Idd deze communitie bestaat al zeer lang , er ziten hier zelf veel afgestudeerden. Of mensen in studie.
Moest dit nu nog een site zijn waar je een bod kan plaatsen dan zou ik akkoord gaan met het feit dat die broodroof is (uitbuiting van de flasher), maar dit is hier totaal niet het geval ...
jelmerdewilde
%Europe/Berlin %863 %2006, 20:43
waarom zou je alleen werk mogen doen als je een opleiding hebt gedaan en een stom briefje hebt behaald? die opleiding is er tóch zeker (in deze sector) vooral voor om iets te leren, niet om te kunnen bewijzen dát je het kunt, dat zien ze aan je portfolio!
disasp
%Europe/Berlin %965 %2006, 23:10
ik bedoel de mensen die het niet kunnen dat zie je tog snel genoeg je kunt het of niet de mensen die hier kijken om werk te vinden kiezen zelf hun designer uit die kijken niet naar diplomaatjes alleen naar hoe goed ze het doen ik snap het op de een of andere manier wel maartog...broodroof hahahahah :P als jij die opleiding gedaan hebt ben je tog beter als ons en zul je alsnog wel je werk krijgen en als je egt zo goed bent word je vanzelf beroemt.
WernerL
%Europe/Berlin %970 %2006, 23:17
ik bedoel de mensen die het niet kunnen dat zie je tog snel genoeg je kunt het of niet de mensen die hier kijken om werk te vinden kiezen zelf hun designer uit die kijken niet naar diplomaatjes alleen naar hoe goed ze het doen ik snap het op de een of andere manier wel maartog...broodroof hahahahah :P als jij die opleiding gedaan hebt ben je tog beter als ons en zul je alsnog wel je werk krijgen en als je egt zo goed bent word je vanzelf beroemt.
Wow man zegt interpunctie je wat? :D 1 lange zit... geen touw aan vast te knopen. :P
Nauzer
%Europe/Berlin %978 %2006, 23:28
oh ja hoor gelukkig is hij de master "want hij heeft een opleiding gehad"...
voor veel mensen is het gewoon een hobby en het is leuk om er dan af en toe wat mee bij te verdienen!
achjah als je zelf zo goed was hoefde je hier niet te komen klagen over broodroof ofwel dan?...
Dauntless
%Europe/Berlin %983 %2006, 23:36
als jij die opleiding gedaan hebt ben je tog beter als ons en zul je alsnog wel je werk krijgen en als je egt zo goed bent word je vanzelf beroemt.
Hier ben ik het overigens helemaal niet mee eens... Iemand kan totaal geen multimedia opleiding gevolgd hebben en toch goed zijn in wat hij doet en die kan ook beter zijn dan iemand die wel een opleiding er voor gevolgt heeft.
Waarschijnlijk een beetje dikke-nekkerig, maar ikzelf ben 16 en heb dus ook nog totaal niets van multimedia richting gedaan. Toch ben ik al opgeklomen tot een positie aan het hoofd van de grootste Flash community van België en Nederland. Opleiding is echt geen manier om kwaliteit te bepalen. Iemand die zichzelf goed kan onderwijzen kan er veel beter uitkomen dan iemand die studies volgt.
kevinrommen
%Europe/Berlin %984 %2006, 23:37
Wij als webmasters hebben hier voor gestudeerd en wille onze boterham hier mee verdienen
als je hiervoor ging leren had je van te voren kunnen bedenken dat als het internet wereldwijd is je dit zou kunnen verwachten. Had dan iets anders geleerd.
kevinrommen
%Europe/Berlin %985 %2006, 23:39
Hier ben ik het overigens helemaal niet mee eens... Iemand kan totaal geen multimedia opleiding gevolgd hebben en toch goed zijn in wat hij doet en die kan ook beter zijn dan iemand die wel een opleiding er voor gevolgt heeft.
Waarschijnlijk een beetje dikke-nekkerig, maar ikzelf ben 16 en heb dus ook nog totaal niets van multimedia richting gedaan. Toch ben ik al opgeklomen tot een positie aan het hoofd van de grootste Flash community van België en Nederland. Opleiding is echt geen manier om kwaliteit te bepalen. Iemand die zichzelf goed kan onderwijzen kan er veel beter uitkomen dan iemand die studies volgt.
ben het volledig met dauntless eens alleen als je op het niveau van de member kijkt die dit topic startte denk ik dat hij wel zo denkt!
groet, Kevin
Dauntless
%Europe/Berlin %986 %2006, 23:40
Toen ik het herlas drong het ook wat door dat het waarschijnlijk wel ironisch bedoelt was... Maar toch, het is zeker een geldige reactie op de topic starter :).
Tenshu
%Europe/Berlin %024 %2006, 00:35
Waarom niet daar is het internet toch voor?
Ik ben daar niet mee eens!
Als je er voor gestudeert hebt wil niet zeggen dat jij er brood mee kan verdienen.
Een papiertje zegt niet erg veel. Je moet het ook kunnen.
Als je het niet kan dan zal de opdrachtgever jou ook niet die opdracht geven.
Het begint bij jou zelf. Ik zie geen link naar een portfolio dus ik denk dat jij er geen hebt.
Weet jij wel zeker dat je een webmaster bent?
Geef ons dan is een site waar die Regels volgens jou erop staan?
En welke website bedoel je dan?
Leg ons ook even uit waarom we een vergunning dan nodig hebben om mensen hier hun aanbod van werk neer te zetten?
BDisOKE
%Europe/Berlin %409 %2006, 09:49
Er is genoeg werk voor iedereen.
Daarbij, worden er hier vaak dingen aangeboden voor (web) designers, dat is weer heel wat anders.
Leuk! Een beetje humor op de vroege ochtend!:D
mknol
%Europe/Berlin %484 %2006, 11:37
Leuk! Een beetje humor op de vroege ochtend!:D
dan heeft hij liever een cracker dan brood smorgens denk ik :O
Is dit overigens niet een heel oud topic?
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.