Volledige versie bekijken : swapDepth en maskers
mokka
%Europe/Berlin %679 %2006, 16:18
kijk, ik heb een masker, waarin zodra je op een button klikt, een vakje verschijnt(pagina), dus bij de volgende button waar je op klikt komt de volgende pagina, als je nu dus een button terug gaat, komt de pagina die ervoor zat niet bovenaan. Dus gebruik ik swapDepths(), maaar dan swap tie ook over mijn masker heen, hoe zorg ik ervoor dat mn mask boven blijft liggen??? thanks alvast. ook ff de fla erbij
behived
%Europe/Berlin %685 %2006, 16:26
alle pagina mc's in een aparte mc zetten die op zijn beurt onder het masker staat
mokka
%Europe/Berlin %689 %2006, 16:32
sorry, het werkt wel. THANKS!
Oke, toch niet helemaal. Nu is het zo, dat als ik de laatste button druk, ik die daarvoor wel kan kan doen, dus van HOOG naar LAAG lukt goed, maar dan van LAAG naar HOOG doet ie het alsnog niet, dit staat op elke paginaMC
this.swapDepths(_parent.getNextHighestDepth());
behived
%Europe/Berlin %728 %2006, 17:28
je moet gewoon alle mc's in een andere mc (bv content) steken. Deze movieclip plaats je onder het masker. De mc wisselen dan van depth in de movieclip content, maar de movieclip content blijft mooi onder het masker staan
mokka
%Europe/Berlin %731 %2006, 17:32
ja... dat heb ik nu ook, maar nu heb ik alsnog een probleem, zie vorige post....
mokka
%Europe/Berlin %385 %2006, 09:15
iemand die me nog ff kan helpen?
behived
%Europe/Berlin %440 %2006, 10:34
kan je de fla opladen?
mokka
%Europe/Berlin %442 %2006, 10:36
maar natuurlijk hier is de nieuwe .fla
behived
%Europe/Berlin %446 %2006, 10:42
flash 8...
kan ik niet openen
heb een voorbeeldje gemaakt met wat ik bedoel
mokka
%Europe/Berlin %476 %2006, 11:25
Ja ik begrijp wat je bedoelt inderdaad dit is mijn AS op de pagina's
onClipEvent (load) {
endPosy = _y;
endPosx = _x;
}
onClipEvent (enterFrame) {
_y += (endPosy-_y)/5;
_x += (endPosx-_x)/5;
this.swapDepths(_parent.getNextHighestDepth());
}
mokka
%Europe/Berlin %674 %2006, 16:10
het probleem is opgelost inplaats van met de dieptes vd paginas te *****, ze gewoon terug te laten gaan naar de oude positie zodra je naar de volgende pagina gaat...
//heheh dikke censuur hier boven
martijn_g
%Europe/Berlin %768 %2008, 19:25
hallo ik heb nu een soort gelijk probleem..
ik moet dus this.swapDepths(_parent.getNextHighestDepth()); hebben alleen dan in actionscript 3 en dat kan ik maar niet vinden kan iemand me helpen???
alvast bedankt
vBulletin® v3.8.1, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.