PDA

Volledige versie bekijken : Design core business-site

rida
%Europe/Berlin %813 %2005, 20:31
hey FF-ers,

Voor onze website moet er binnenkort toch maar een keertje een site komen. De 'vakantie' is ideaal en we zijn al begonnen met een klein ontwerpje. Het is de bedoeling om core business over te komen. (flash zal aanwezig zijn maar niet in grote mate.) Graag wilden we wat opbouwende feedback + motivatie.

NCS-Prototype (http://www.nu-core.nl/ncs2005/)

thnx 4 the feedback alvast.

rida

davyvh
%Europe/Berlin %846 %2005, 21:19
Zeeer mooi en duidelijk design!
Ik vindt dat alles goed bij elkaar past.

Ben benieuwd naar het resultaat

ath92
%Europe/Berlin %869 %2005, 21:52
jaaaa cool! ik wil ook wel eens het eindresultaat zien.....

mech7
%Europe/Berlin %880 %2005, 22:08
Ik vind het allemaal iets te log eigenlijk het zou wel iets verfijnder kunnen.

Bruno
%Europe/Berlin %513 %2005, 13:19
Het is natuurlijk nog maar een 'prototype'. Maar, ik vind die glans op de bovenste rand van "webshops", "Flash Sites" en "Dynamic Sites" niet helemaal lekker om tegenaan te kijken binnen deze context. Misschien de alpha een beetje omlaag schroeven, want de onderliggende gradient is perfect en doet al heel veel voor de (uiteraard zeer subjectieve) schoonheid van die knoppen.

rida
%Europe/Berlin %765 %2005, 19:22
thnx dudes voor de reactie, nog anderen?

Nytrax
%Europe/Berlin %909 %2005, 22:49
Ziet er wel netjes uit ja. Ik zou zelf er voor kiezen om de bovenste menu balk iets minder hoog te maken/de buttons iets kleiner maar dat is vrij persoonlijk. Ook de rode balk boven webshops, flash sites & dynamic sites vind ik zelf wat aan de grote kant, komt hier nog iets van text in te staan of hoort het gewoon zo?

Ik vind hem verder in ieder geval wel heel netjes, ben benieuwd naar het uiteindelijke resultaat.

Mitch
%Europe/Berlin %915 %2005, 22:57
Ziet er netjes uit, maar niet echt strak. Misschien erg grote objecten. Wat andere kleuren (combinaties) lijken mij ook beter, omdat het nu zo somber is. Maar succes.

BlackAdder
%Europe/Berlin %464 %2005, 12:09
Nette opzet, ik vind alleen de rechte en ronde hoekjes ietwat slordig met elkaar afgewisseld en probeer nog iets meer detail aan de site te geven. Dat maakt het net dat beetje gaver.
Verder gewoon zo doorgaan.