PDA

Volledige versie bekijken : Opmaak radio buttons

freakyenzo
%Europe/Berlin %695 %2006, 16:42
Hallo mensen,

Ik heb een probleempje met de standaard radio button van flash.
Als je over de radio button gaat, dan komt er altijd een groene rondje om de button heen.
Mijn vraag is; kan je dat aanpassen of weghalen?
Of is het mogelijk om zelf een radio button te maken.

Alvast bedankt

vectorboy
%Europe/Berlin %715 %2006, 17:11
In de Flash handleiding wordt alles uitgelegd over Components. Zoek maar even op Skinning Components.

F1 :D

//Edit: op gotoAndPlay (http://www.gotoandplay.com) staat er ook een (video-)tutorial over die alles stap-voor-stap uitlegt.

Succes!

freakyenzo
%Europe/Berlin %721 %2006, 17:18
Hardstikke bedankt, ik ga het even uitproberen

freakyenzo
%Europe/Berlin %828 %2006, 19:53
Ik heb het geprobeerd, maar ik kom er nog steeds niet uit, via Help heb ik wat gevonden, ik kon de opmaak een beetje veranderen. Maar dat er zo een groene rondje eromheen komt, krijg ik nog steeds niet voor elkaar. :(

vectorboy
%Europe/Berlin %865 %2006, 20:46
Heb je een ander theme gekozen? Bijvoorbeeld het Halo-theme?
Ik ken het team niet vanbuiten maar misschien heeft het daarin ook een groene ring, probeer dan die graphic eens aan te passen.

Maar wat er volgens mij mis is, is dat je dat groen helemaal niet kan verwijderen. Als je bij een flash-formulier de tab gebruikt komt er ook altijd een groene rand omheen.

Succes iig!

freakyenzo
%Europe/Berlin %396 %2006, 09:31
Ja het is inderdaad de halo-theme. Daar zit een groene randje omheen.
Ik heb de graphics bewerkt, maar hoe moet ik deze opslaan en gebruiken.

Nadat ik ze bewerkt had, voegde ik de radiobutton toe in flash, maar het is dan nog steeds de oude radio button.

Ik heb geprobeerd de .fla op te slaan maar nog steeds geen resultaat.

////Edit: Probleem opgelost, allemaal bedankt voor jullie reacties :)

bfmpatelski
%Europe/Berlin %498 %2007, 11:57
Hallo freakyenzo,

Het probleem is dus opgelost, maar het zou mooi zijn als je even laat weten hoe je het probleem hebt opgelost.

Groet,
Ben