PDA

Volledige versie bekijken : flash file omzetten in gif: kwaliteitsverlies!!

Anna
%Europe/Berlin %845 %2005, 21:17
Ben een banner aan het maken in flash maar deze banner moet opgeleverd worden in een .gif formaat.

Hoe kan ik het kwaliteitsverlies vooral van de afbeeldingen .jpg en .gifjes die op de animatie voorbij komen zo veel mogelijk beperken?? :confused:

Heb al veel geprobeerd in de publishsettings maar helaas nog niet het gewenste resultaat.
Iemand suggestie(s)

Flashgirl
%Europe/Berlin %851 %2005, 21:25
Dit probleem heb ik laatst ook gehad. Ik ben er binnen Flash niet uitgekomen. Wat ik uiteindelijk heb gedaan was gewoon de hele animatie exporteren als losse png's. Deze heb ik vervolgens in ImageReady (dat bij Photoshop zit) weer bij elkaar gezet en opgeslagen als gif animatie. Helaas moest dit via deze omweg, dus ik hoop dat je Photoshop hebt.

Anna
%Europe/Berlin %942 %2005, 23:37
Bedankt voor je antwoord, 'k ga er morgen nog even mee stoeien in Fireworks daar heb ik de meeste ervaring mee en kijk of ik een verbetering kan krijgen d.m.v. de manier die jij beschrijft!!

(Heb inmiddels al wel een verbetering gevonden in de kwaliteit door nog maar weer een keer de Publish Settings aan te passen.)

Mitch
%Europe/Berlin %946 %2005, 23:42
Als ik het waard zou vinden zou ik misschien allemaal screenshots maken en die in ps zo aanpassen, dan heb je volgens mij heel weinig kwaliteitsverlies. Kost wel wat tijd alleen en weet niet of het het wel waard is :) maar gewoon een gek idee.

Anna
%Europe/Berlin %947 %2005, 23:44
Thanks neem ik ook mee in het uitproberen morgen! :)

Flashgirl
%Europe/Berlin %952 %2005, 23:52
Als ik het waard zou vinden zou ik misschien allemaal screenshots maken en die in ps zo aanpassen, dan heb je volgens mij heel weinig kwaliteitsverlies. Kost wel wat tijd alleen

Waarom zou je zo veel moeite doen, als je, zoals ik in mijn post zei, met één druk op de knop het hele filmpje in perfecte kwaliteit kunt exporteren...?? Je hebt dan de keus uit png, jpg, bmp, wat je maar wilt..........

Voortaan een beetje beter lezen Mitch :).

Mitch
%Europe/Berlin %972 %2005, 00:19
Sorry flashgirl :o jouw manier is ook zeker beter. Heb zelf ook maar net ff getest met exporteren in flash en met png is er goeie kwaliteit ja :) (ik exporteer eigenlijk nooit met flash)

Ach ja van mij was gewoon een gek idee :rolleyes:

en zal voortaan beter lezen :I