PDA

Volledige versie bekijken : 3d render voor summer competitie

WernerL
%Europe/Berlin %804 %2005, 20:17
eejowaloa,

Ik ben begonnen in 3dsmax vandaar voor de competitie.
Ik ga er een uber droge game van maken en ik heb al een heel concept in mijn hoofd zitten. :)
maar dit word wss. voor tijdens het laden of voor in het menu waar de help en play knop enzo opstaat. :D

Ik kan het niet laten om het jullie alvast te laten zien:
http://www.mad-heaven.com/contestff1.jpg

stephancreelle
%Europe/Berlin %935 %2005, 23:26
ziet er proper uit , nu uitwerken in flash ...
greetz

Roenes
%Europe/Berlin %970 %2005, 00:17
ziet er idd vet uit! Ben benieuwd naar je uiteindelijke inzending :p

peres
%Europe/Berlin %983 %2005, 00:35
ja ziet er veelbelovend uit! mooi gemaakt zeg.

Ik ben trouwens voor de zomercompetitie ook van plan om een simpel spelletje te gaan maken. 2d, ik snap toch niks van al die 3d. :p

ath92
%Europe/Berlin %392 %2005, 10:25
ziet er vet uit alleen het beeldsherm klopt niet helemaal, het beeld zit aan de rechter onderkant lager dan aan de linkerkant volgens mij..... maar verder cool.....
was ik met mijn zomercompetitie ding bezig, moet ik er van mijn kleine broertje achter weg, slaat deze hem niet op (had hem wel zelf op kunnen slan.....):(

WernerL
%Europe/Berlin %507 %2005, 13:10
Thanks voor deze positieve reacties. :D

rrooooss
%Europe/Berlin %837 %2005, 21:05
Hay ik had een vraagje, kan iemand mij misschien uitleggen wat renderen precies inhoud. :confused: wat doe je dan precies en in welk deel van het animatieproces vind dit plaats? is voor een opdracht voor school dus alvast heel erg bedankt!

Tha Narie
%Europe/Berlin %852 %2005, 21:27
Lastig dat google: http://nl.wikipedia.org/wiki/Modelleren_van_3D-computergraphics

Renderen
Onder renderen wordt verstaan het feitelijke uitrekenen van de resulterende afbeelding. Daarvoor zijn verschillende rekenmethoden ontwikkeld. Het berekenen van een afbeelding kan een fractie van een seconde tot enkele dagen duren. De rekenmethoden zijn ervoor om een zo realistische afbeelding in zo kort mogelijke tijd te maken.

rrooooss
%Europe/Berlin %646 %2005, 16:31
Bedankt! en weet toevallig iemand of er in Nederland een render farm bestaat zoals in het buitenlanf (waar projecten puur voor het renderen heengestuurd worden)
alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ;)

mech7
%Europe/Berlin %662 %2005, 16:54
:confused: Waarom zou dat in nederland niet bestaan? Beetje rare vragen wat jij hier stelt :rolleyes:

cevain
%Europe/Berlin %664 %2005, 16:56
Hebben we hier eindelijk nog eens een meid op 't forum, ga jij er meteen een beetje naar tegen doen, mooi is dat!

mech7
%Europe/Berlin %673 %2005, 17:09
:D Maja t wordt wel heel erg offtopic hierzo... maak dan igv een nieuw draadje aan... :rolleyes: Maar zodra je licenties heb en computers kan je gewoon render farm opzetten. Niet dat iedere cg artist er eentje heb maar er zijn heust wel 3d bedrijven die een render farm op hebben gezet... neem aan dat ze niet 10 dagen gaan wachten tot hun filmpje klaar is :D

rrooooss
%Europe/Berlin %742 %2005, 18:49
Sorry dat ik in jou ogen dan nogal dom overkom maar aangezien jij er erg veel van af weet weet je misschien ook wel namen van deze render farms, aangezien er op internet 0 nederlandse renderfarms te vinden zijn............ (en ik heb het hier over onafhankelijke renderfarms die ingehuurd worden door productiebedrijven om alleen te laten renderen zodat zij verder kunnen met een ander project)

mech7
%Europe/Berlin %776 %2005, 19:38
:eek: Kijk nu verandert het verhaal.. in nederland zal je dat weinig tegenkomen ben ik bang mischien wel helemaal niet, aangezien de markt hier nogal klein is.

rrooooss
%Europe/Berlin %814 %2005, 20:32
ja dankje.............

(Waarom zou dat in nederland niet bestaan? Beetje rare vragen wat jij hier stelt )

hmmm kleine tip misschien iets consequenter in je antwoorden en een iets minder grote mond helpt je denk een een stuk verder...... ;)

tobisan
%Europe/Berlin %862 %2005, 21:42
Hey doe eens lief tegen mekaar :P

Ik vind die achtergrond zo vaag...die "ramen" ? of zijn ut geen ramen ?

mech7
%Europe/Berlin %879 %2005, 22:05
Jij vraag of er render farms bestaan in nederland en die bestaan er :rolleyes: maar maak volgende keer ff een nieuw post aan want nu staat der zon vet verhaal waar niemand wat aan heb :o

ja dankje.............

(Waarom zou dat in nederland niet bestaan? Beetje rare vragen wat jij hier stelt )

hmmm kleine tip misschien iets consequenter in je antwoorden en een iets minder grote mond helpt je denk een een stuk verder...... ;)

rrooooss
%Europe/Berlin %889 %2005, 22:21
ja ik kom nooit op dit soort sites dus weet niet goed hoe zoiets werkt, sorry dat ik jullie onderwerp verstoor. oh maar nu bestaan ze dus weer wel in Nederland, weet je dan toevallig ook hoe ze heetten of websites ervan ofzo?? haha laatste keer dat ik jullie van slag breng met een verkeerd onderwerp, maar nu ben ik toch al begonnen! :I

noStyleDesign
%Europe/Berlin %897 %2005, 22:32
sorry maar ik vind het niks