PDA

Volledige versie bekijken : Nieuw ??

Skyhopper
%Europe/Berlin %488 %2005, 12:43
Ik heb sinds kort Flash ontdekt.
Nu heb ik met flash iets gemaakt, maar krijg het maar niet op de helepagina afgespeeld.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een flash filmpje in het geheel op het scherm kan krijgen als html bestand?

Sky :confused:

refresh
%Europe/Berlin %503 %2005, 13:04
Ik heb sinds kort Flash ontdekt.
Nu heb ik met flash iets gemaakt, maar krijg het maar niet op de helepagina afgespeeld.
Kan iemand mij vertellen hoe ik een flash filmpje in het geheel op het scherm kan krijgen als html bestand?

Sky :confused:
Als ik je goed begrijp . Probeer eens file Publish settings , even naar je zin instellen en dan publish. Dan genereed hij een html pagina voor je met jouw flash filmpje.

Mitch
%Europe/Berlin %507 %2005, 13:11
In flash doe je in het menu van flash control>test movie en ga je naar die map waar je je fla hebt opgeslagen staat een swf.
Om een hele pagina te gebruiken moet je wat anders doen.

fscommand ("fullscreen", true);

Dat is het met AS.

Leuk dat je nieuw bent, probeer te kijken naar wat voor onderwerp je post is. Dit lijkt op html dus dit zou je eigenlijk in het html topic moeten posten en niet zomaar in het eerste forum wat je ziet van de lijst. Probeer ook een duidelijker beeld te schetsen van wat je wild, ik twijfel in ieder geval of ik je wel begrijp

Flashingback
%Europe/Berlin %526 %2005, 13:37
ga naar file> publisch settings >html en daar heb je daar zo een uitrol menutje waarbij je percent moet selecteren en dan is het normaal over de volledige pagina

Laiverd
%Europe/Berlin %877 %2005, 22:03
fscommand ("fullscreen", true);Leuk bedacht, maar dat is al sinds jaar en dag alleen voor projectors, niet voor swf bestanden in een HTML pagina. Gewoon even de help erop naslaan m.b.t. to het onderwerp publiceren. Kijk ook eens op http://moock.org/webdesign/flash/fillthewindow.html

John